Forum www.bastionburgstadt.fora.pl Strona Główna www.bastionburgstadt.fora.pl
Pabianickie forum graczy wh40k
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

gwardia 1501
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bastionburgstadt.fora.pl Strona Główna -> Imperial Guard
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Douma



Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 14:39, 25 Gru 2009    Temat postu: gwardia 1501

przy pomocy ab wykminiłem rozpiskę na 1501 punktów i chciałem zapytac co myślicie:

2 Company Command Squad (HQ) @ 157 Pts
Close Combat Weapon; Lasgun (x1); Lasguns; Frag Grenades; Krak Grenades;
Carapace Armour; Grenade Launcher (x2)

1 Company Commander @ [24] Pts
Bolt Pistol; Close Combat Weapon; Frag Grenades; Krak Grenades;
Carapace Armour; Refractor Field; Senior Officer

1 Veteran Weapons Team @ [24] Pts
Autocannon; Close Combat Weapon; Frag Grenades; Krak Grenades;
Carapace Armour

1 Master of Ordnance @ [30] Pts
Laspistol and CCW; Frag Grenades; Krak Grenades; Carapace Armour;
Artillery Bombardment

1 Officer of the Fleet @ [30] Pts
Laspistol and CCW; Frag Grenades; Krak Grenades; Carapace Armour;
Intercept Reserves

9 Psyker Battle Squad (Elites) @ 110 Pts
Laspistol and CCW; Flak Armour
#Soulstorm [0]
#Weaken Resolve [0]

1 Overseer @ [20] Pts
Laspistol and CCW; Flak Armour

4 Storm Trooper Squad (Elites) @ 105 Pts
Hot-shot Lasguns (x2); Meltagun (x2); Hot-shot Laspistol and CCW; Frag
Grenades; Krak Grenades; Carapace Armour

1 Storm Trooper Sergeant @ [21] Pts
Hot-shot Laspistol; Hot-shot Lasgun; Close Combat Weapon; Frag
Grenades; Krak Grenades; Carapace Armour

9 Veteran Squad (Troops) @ 187 Pts
Close Combat Weapon; Lasgun (x6); Meltagun (x3); Frag Grenades; Krak
Grenades; Carapace Armour

1 Veteran Sergeant @ [9] Pts
Bolt Pistol; Close Combat Weapon; Frag Grenades; Krak Grenades;
Carapace Armour

1 Chimera @ [55] Pts
Multi-Laser; Hull Heavy Bolter
#Smoke Launchers [0]
#Searchlight [0]

9 Veteran Squad (Troops) @ 202 Pts
Close Combat Weapon; Lasgun (x6); Plasma Guns (x3); Frag Grenades; Krak
Grenades; Carapace Armour

1 Veteran Sergeant @ [9] Pts
Bolt Pistol; Close Combat Weapon; Frag Grenades; Krak Grenades;
Carapace Armour

1 Chimera @ [55] Pts
Multi-Laser; Hull Heavy Bolter
#Smoke Launchers [0]
#Searchlight [0]

1 Leman Russ Battle Tank (Heavy Support) @ 185 Pts
Battle Cannon; Hull Lascannon; Heavy Bolter Sponsons
#Searchlight [0]
#Smoke Launchers [0]

1 Leman Russ Battle Tank (Heavy Support) @ 185 Pts
Battle Cannon; Hull Lascannon; Heavy Bolter Sponsons
#Searchlight [0]
#Smoke Launchers [0]

1 Devil Dog (Fast Attack) @ 120 Pts
Melta Cannon; Hull Heavy Bolter

1 Armoured Sentinel Squadron (Fast Attack) @ 160 Pts
Front Armour: 12; Side Armour: 10; Rear Armour: 10; Plasma Cannon; Smoke
Launchers
#Extra Armour [0]

1 Armoured Sentinel #1 @ [80] Pts
Front Armour: 12; Side Armour: 10; Rear Armour: 10; Plasma Cannon;
Smoke Launchers
#Extra Armour [0]

1 Scout Sentinel Squadron (Fast Attack) @ 90 Pts
Front Armour: 10; Side Armour: 10; Rear Armour: 10; Autocannon; Smoke
Launchers

1 Scout Sentinel #1 @ [45] Pts
Front Armour: 10; Side Armour: 10; Rear Armour: 10; Autocannon; Smoke
Launchers

Models in Army: 50


Total Army Cost: 1501
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mendel
Administrator


Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Eskrador

PostWysłany: Pią 16:16, 25 Gru 2009    Temat postu:

Ja bym z tym chętnie zagrał.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Douma



Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 17:20, 25 Gru 2009    Temat postu:

ale co myslisz mendlu? cos zmienic? cos bezsensu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mendel
Administrator


Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Eskrador

PostWysłany: Pią 17:28, 25 Gru 2009    Temat postu:

Jak dla mnie to sposób przedstawienia rozpiski bo jest nieco nieczytelny Wink A tak poza tym to troopsów masz mało.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
reksio



Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 21:06, 25 Gru 2009    Temat postu:

Moim zdaniem dużo tracisz nie kupując plutonu piechoty. Do tego, jeśli chcesz tanie jednostki ppanc, to wyrzuć szturmowców, weź 5x Inquisitorial Storm Troopers i do infantry squada z dokup chimerę jako taxi dla IST. Stacjonarne dowodzenie kompanii to pomyłka. Prawie zawsze muszą się ruszać, więc całkiem nieźle spisują się na przykład z 3x plasma w chimerze. Sentinele imo do wyrzucenia - sprawdzają się raczej tylko na papierze. Lemany ze sponsonami nie mogą się ruszać, co oznacza, że przeciwnik wybierze taką trasę natarcia, żebyś nie mógł ich użyć. Jak chcesz nimi pestkować, to lepiej dać im HB na hullu i heavy stubber do tego. Widzę, że nie masz praktycznie w ogóle autocannonów, a to w erze wszędobylskich transportów będzie bolało.

Do tego, mam wrażenie, że masz mało flamerów.


Ja na 1550 preferuję coś takiego:


HQ:

[135] 5x Company Command Squad
- 2x plasmagun
- chimera armoured transport (+ heavy flamer)

TROOPS:

[115] 5x Platoon Command Squad
- 3x meltagun
- chimera armoured transport (+ heavy flamer)

[75] 9x Infantry Squad
- lascannon

[70] 9x Infantry Squad
- lascannon

[75] 3x Heavy Weapon Squad
- 3x autocannon

[75] 3x Heavy Weapon Squad
- 3x autocannon

[50] 6x Special Weapons Squad
- 3x flamer

[155] 10x Veteran Infantry Squad
- 3x meltagun
- chimera armoured transport (+ heavy flamer)

FAST ATTACK:

[140] 1x Vendetta Gunship
- heavy bolter sponsons

[140] 1x Vendetta Gunship
- heavy bolter sponsons

[140] 1x Vendetta Gunship
- heavy bolter sponsons

HEAVY SUPPORT:

[165] 1x Leman Russ Demolisher (+ heavy flamer)

[165] 1x Leman Russ Demolisher (+ heavy flamer)




Albo ew. takiego:


HQ:

[130] 5x Company Command Squad
- 2x meltagun
- chimera (+ heavy flamer)

ELITES:

[135] 7x Psyker Battle Squad
- chimera (+ heavy flamer)

TROOPS:

[100] 5x Platoon Command Squad
- 3x flamer
- chimera (+heavy flamer)

[70] 9x Infantry Squad
- lascannon

[70] 9x Infantry Squad
- lascannon

[75] 3x Heavy Weapons Squad
- 3x autocannon

[75] 3x Heavy Weapons Squad
- 3x autocannon

[50] 6x Special Weapons Squad
- 3x flamer

[100] 10x Veteran Infantry Squad
- 3x meltagun

FAST ATTACK:

[140] 1x Vendetta Gunship
- heavy bolter sponsons

[140] 1x Vendetta Gunship
- heavy bolter sponsons

[150] 1x Hellhound Flametank
- smoke launcher
- multi-melta

HEAVY SUPPORT:

[165] 1x Leman Russ Demolisher

[75] 1x Hydra Flak Tank

[75] 1x Hydra Flak Tank
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Douma



Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 21:13, 25 Gru 2009    Temat postu:

wiesz ja zrobiłem rozpiskę głównie na podstawie ego co mam+proxy które od biedy jestem w stanie wystawić
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
reksio



Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 23:48, 25 Gru 2009    Temat postu:

No tak, ale trzeba mieć chyba jakiś cel do którego chce się zmierzać Smile Po co kupować figury, których się później na stół nie wystawi ? (oprócz tych, które po prostu wyglądają tak genialnie, że jest aż fajnie je pomalować Razz).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Omar



Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Pabianice

PostWysłany: Czw 0:57, 31 Gru 2009    Temat postu:

To jest to z czym walczyłem ostatnio?

Działało chyba nie najgorzej. Psykerów nie lubie, zadziabali mi hq tak ze nie bylo co zbierać Razz
Nie znam sie specjalnie na gwardii, ale ogólne wrażenie miałem pozytywne. Właściwie do końca nie było wiadomo jak się gra rozstrzygnie, walka była dość wyrównana
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Douma



Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 16:18, 06 Mar 2010    Temat postu:

przedstawiam rozpiske ostatnio przeze mnie testowaną(testowana na wilkach Omarowych i Bobrzym chaosie):

Hq
CCS
bolt pistol
power sword
4x melta gun
officer of the fleet
carapace armour
chimera
Total 212

Primaris psyker -70

ministorum priest
eviscerator
total- 60

Elites
ratling squad - 50
marbo- 65

Troops
Veteran squad
3x melta gun
bolt pistol
grenadiers
chimera
Total -187

Infantry platoon
pcs
2x granade launcher
bolt pistol
power weapon
missile launcher
total 67

Infantry squad 1
melta gun
autocannon
commisar
power weapon
Total -125

Infantry squad 2
melta gun
lascannon
total -80


fast atack
Devil dog-120

Heavy suport
Leman russ battle tank(hf w hullu)-150
Leman russ executioner(hf w hullu)-190
Colossus siege mortar(hf w hullu)-140

Total -1501

Tak wyglądała rozpiska.taktyka miała być taka,że zarówno primaris jak i klecha dołączają do infantry squadów celem wsparcia w ewentualnym cc. Squady te na początku metodą combined squad łączą się w mały klocek piechoty, pcs stoi obok i wspiera ogniem i rozkazami, ccs jeździ w chimerze i meltuje, tak samo jak veterani, devil jeździ i plackuje, colossus stoi w ukryciu i ostrzeliwuje, podobnie lemany, ratlingi szukają sobie dobrego covera i strzelają, licząc na fart(wziąłem ich na próbę), rambo jak już będzie mógł to spada koło wroga, rzuca walizeczkę i wiąże coś w cc jak mu się uda....
moje spostrzeżenia po dwóch bitwach:

- bitwa nr1 - walka z wilkami omarowymi(nie pamiętam niestety co omar dokładnie miał, może sam się wypowie)- w pierwszej turze przeciwnika niestety spadł mi devil i executioner dzięki ostrzałowi z lasek i misek i samobójczemu oddziałowi z 3 meltami w drop podzie, colossus siał małe spustoszenie, leman mniejsze lub większe ale również, chłopaki w chimerach jeździli i meltowali co tylko podchodziło, pluton został zjedzony asfaltami z rune priestem, nie pomogli nawet indepi i comisarz, utrzymali się 2 tury, ogólnie przegrana bodaj 2 kill ponitami

- bitwa nr 2- walka z chaosem dowodzonym przez Monike, mimo wygranej raptem 1 kill ponitem, chyba było 4 do 3, wróg paktycznie nie miał za wiele do powiedzenia, zmasowany ostrzał artylerii, lemanów, chłopaków z chimer i bohaterska akcja rambo masakrowały przeciwnika, z moich strat to było 2 chimerki, merbo, 3 ratlingów i chyba 4 veteranów, z czego 2 z comand squadu.
Wrażenia ogólne po ubu bitwach:
- ratlingi praktycznie nic nie zrobiły(zabiły chyba w obu bitwach 1 marina), więc drobny minus, za to w bitwie z Andrzejem ściagały ogień predatora
-rambo dość szybko ginął, ale trzeba mu przyznać,że wchodził na stół i walizką masakrował jakiś odział, po czym zostawał radośnie zastrzelony
-collosus-dla mnie wielki plus dla tej machiny, co prawda strzelanie indirect ma swoje minusy(brak odejmowania bsa od wyniku na scaterce jak nie wejdzie hit), ale robił swoje( strzał co prawda z siła 6, ale ap 3 i brak możliwości coverowania działa miodnie,
-leman jak zwykle czasem dobrze czasem gorzej ale ogólnie sprawdza się(mowa o zwykłym )
- executioner- tym razem nie zaszalał, w pierwszej bitwie nie strzelił ani razu, w drugiej nie miał za bardzo nic w zasiegu(biodaj raz strzelił)- ale ogólnie mi się podoba(3 plasmowe placuszki potrafia napsuć wrogowi krwi)
- klocek piechoty- zawiodłem się ciutkę, liczyłem na indepów i comisarza,że pozwolą tym biednym gwardzistom przeżyć, a tu troche lipa, wpadł oddział asfaltów i w 2 tury wyrżnął 23 chłopa ze strata bodaj 2 swoich

miałbym prośbę do ludzi grających gwardią, o rady co wystawić żeby mieć jakieś szanse w cc, bo co do strzelania to jestem zadowolony w miarę możliwości modeli które posiadam na ten moment
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
boo68



Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 21:57, 06 Mar 2010    Temat postu:

Douma napisał:
miałbym prośbę do ludzi grających gwardią, o rady co wystawić żeby mieć jakieś szanse w cc, bo co do strzelania to jestem zadowolony w miarę możliwości modeli które posiadam na ten moment


Gwardia nie gram ale 3 grosze wrzuce.

W gwardii nie ma nic dobrego do HtH i twoja taktyka powinna byc taka ze nie pozwalasz niczemu dobic do CC dzieki zmasowanemu strzelania. Ewentualnie drugi sposob to podstawienie glupiego skladu piechoty zeby wrog nie zaszarzowal czegos waznego i odstrzelenie go po walce jak jest bezbronny bez covera.
Nastaw sie raczej ze w CC dasz rade z inna gwardia, tau albo necronami choc zadna z tych nie dazy do CC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Douma



Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 23:52, 06 Mar 2010    Temat postu:

Boo w przypadku chałasu Moniki się akuratnie udało, ale Andrzej mnie za to zmasakrował lekko, no cóż będę testował tę rozpiskę z małymi zmianami

Ostatnio zmieniony przez Douma dnia Sob 23:54, 06 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
reksio



Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 19:51, 13 Mar 2010    Temat postu:

Piechota w gwardii jest po to, żeby do niej wstawić HWT i żeby Ci assaultem nie doszli do pojazdów. No, na koniec też scoruje. Na tym jej rola się kończy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Relax



Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Pabianice

PostWysłany: Wto 15:13, 16 Mar 2010    Temat postu:

Ja też się mogę zgłosić na testera tej rozpiski bo mam specjalistę cc do wypróbowania Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Douma



Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 20:12, 17 Mar 2010    Temat postu:

z chęcią bym potestował, pewnie zmiany poczyniłem w rozpisce, więc można testować... aquarius otwarty, więc ja chętnie. Najchętniej co prawda w tą niedzielę wieczorkiem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Relax



Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Pabianice

PostWysłany: Czw 11:30, 18 Mar 2010    Temat postu:

W tą niedzielę jestem na turnieju w Łodzi więc odpada, ale weczorem jestem do dyspozycji od poniedziałku do piątku. Dorobiłem też nowe tereny więc będzie się fajniej grało.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bastionburgstadt.fora.pl Strona Główna -> Imperial Guard Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin