Forum www.bastionburgstadt.fora.pl Strona Główna www.bastionburgstadt.fora.pl
Pabianickie forum graczy wh40k
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mapy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bastionburgstadt.fora.pl Strona Główna -> Turnieje / Kampania na Maleo
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
boo68



Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 13:25, 22 Gru 2010    Temat postu: Mapy

Zamieszczam mapę planety Maleo (z najważniejszymi lokacjami).



[link widoczny dla zalogowanych]

1. Sztab „Mjollnir”– siły zakonu Kosmicznych Wilków urządziły tutaj swoją główną bazę. Baza mieści się wysoko w górach. Wilkom mroźna pogoda nie przeszkadza, a lokalizacja jest plusem gdy trzeba będzie bronić się przed napastnikiem. Trzeba nie lada wysiłku aby zdobyć ten teren.
2. Piaski Chaosu – miała miejsce tutaj wielka ostateczna bitwa z siłami Chaosu podczas ostatniej wojny na Maleo. To tutaj siły heretyków zostały zepchnięte do obrony i pokonane. Wielki czarnoksiężnik uwolnił tu potężne moce i do tej pory teren ten posiada skazę Chaosu. Ludzie tutaj nie żyją gdyż jest to zbyt niebezpieczne. Pieczę nad tym terenem sprawuje Wielka Świątynia Imperatora oraz klasztor Ordo Hereticus.
3. Wielka Świątynia Imperatora – jest to centrum kultu Imperatora na planecie. To tutaj pielgrzymują ludzie, to tutaj mieszka duchowieństwo. Świątynia posiada niewielki oddział straży złożony z weteranów sił obrony planetarnej. Jest to latarnia nadziei dla Maleo w tych mrocznych czasach.
4. Klasztor Ordo Hereticus – stacjonują tu niewielkie siły Inkwizycji. W tym miejscu rządzi Lord Inkwizytor Batargos. Siostry bitwy są mu posłuszne. Miejsce jest również małym fortem. Jeśli ktoś zapuści się na Ziemie Śmierci lub Piaski Chaosu i jest znaleziony przez patrole natychmiast jest prowadzony do klasztoru. Tam czeka go najprawdopodobniej loch lub stos.
5. Forteca Empero – stacjonuje tu 30 plutonów wspieranych ciężkim sprzętem, działami przeciwlotniczymi, czołgami oraz systemem obrony naziemnej. Miejsce to ciężko zdobyć, ma grube mury a od północy fortecę chronią góry. Garnizon ten utrzymuje kontrolę nad sektorem oraz wspomaga siły Inkwizycji.
6. Miasto Rosa – jest to miasto średniej wielkości. Wydobywa się tu przeróżne metale i przetapia je. Są tu całe dzielnice hut oraz odlewni. Zauważalna jest również duża ilość kościołów i świątyń. Miasto nie posiada własnego garnizonu a mieszkańcy są wiernymi sługami Imperatora.
7. Podziemne oraz górskie schrony – schrony te zostały zbudowane w razie ataku biologicznego lub innych zagrażających życiu na powierzchni. Tunele sięgają głęboko w dół oraz wgłąb gór. Podejrzewa się, że schrony te i jaskinie skrywają więcej niż tylko puste budowle. Istnieją nawet plotki, że gdzieś w górskim schronie jest tajne laboratorium Chaosu a w podziemiach kompleks wojskowy kosmicznych marines.
8. Baza wojskowa, forteca Malleus – jest to główna baza gwardii imperialnej chroniącej planetę przed atakami. Stacjonuje tu około 50 plutonów piechoty oraz 15 plutonów specjalnych. Jest tu również lotnictwo, wsparcie pancerne, obrona p-lot., centrum szkoleniowe oraz magazyny broni. Aby zdobyć planetę trzeba będzie przejąc kontrolę nad bazą a nie będzie to łatwe.
9. Miasto Vea - 3/4 populacji miasta pracuje w wielkiej fabryce broni. Miasto posiada własny garnizon Gwardii Imperialnej (około 600 gwardzistów z niewielką ilością broni ciężkich). Teren ułatwia walki w tym regionie, nie ma tu gór ani wzniesień. Jeśli ktoś zaatakuje miasto cywile nie mają się gdzie ukryć.
10. Wielka fabryka broni - największa fabryka na planecie. To tutaj produkuję się broń dla piechoty, broń ciężką, granaty oraz amunicję. Zakład jest otoczony grubym murem i posiada stację komunikacyjną na wypadek ataku. Stacjonuje tu 200 gwardzistów oraz 3 czołgi. Jest tu wiele pojazdów transportowych lecz nie posiadają one uzbrojenia gdyż służą do przewozu broni. Jeśli to miejsce upadnie siły obronne planety zostaną odcięte od ogromnej ilości zaopatrzenia. Gubernator planety zamierza zwiększyć garnizon do 1000 żołnierzy.
11. Ośrodek obrony kosmicznej - jest to wojskowy teren zamknięty. Znajdują się tu działa zdolne zniszczyć rakiety, kapsuły desantowe oraz mniejsze statki. Jeśli ktoś zamierza zaatakować z orbity w jakikolwiek sposób musi najpierw zniszczyć lub przejąć ten kompleks. Jest on umieszczony w górach przez co bardzo trudno go zdobyć.
12. Pomnik Imperatora i klasztor - miejsce pielgrzymek wielu mieszkańców. Niedaleko pomnika znajduje się duży klasztor Imperatora. Nie ma tu ani jednego żołnierza po ostatnim ataku mrocznych eldarów, pojmanych zostało również wielu cywili i zakonników. Jeśli ktoś zniszczy pomnik morale obrońców bardzo zmaleje. Każdy syn Imperatora jest gotów bronić do samej śmierci.
13. Miasto Arranca - drugie pod względem wielkości miasto Maleo. Mieszkańcy zajmują się głównie handlem oraz zaopatrywaniem planety w żywność. Na zachód od miasta są ogromne terent przeznaczone do produkcji żywności. Punkt o ogromnej wartości strategicznej dla planety.
14. Stacja radarowa - kiedyś wielki radar zdolny do skanowania praktycznie całej planety. Zaawansowany technicznie radar został przebudowany na stację nadawczą tuż po ataku Hydry. To stamtąd nadane zostało nagranie o Ultramarines mordujących wieśniaków, zaufanie do marines strasznie spadło. Jedni wierzą w film i uznają Ultramarines za zdrajców wspomagających renegatów, inni myślą, że chcą oni przejąć system dla własnej korzyści, jeszcze inni wierzą, że to nie może być prawda a nagranie jest nieprawdziwe.
15. Port kosmiczny "Sigma" - najmniejszy port na planecie. Odpowiada on za handel żywnością na terenie całego systemu. Stacjonuje tu 50 gwardzistów wspomaganych małymi wieżyczkami laserowymi. Jeśli ktoś zaatakuje pomoc z zewnątrz będzie niezbędna aby port się utrzymał.
16. Port kosmiczny "Alfa" - największy port kosmiczny. Stacjonuje tu flota wojskowa, ogromne statki handlowe przewożące towary do innych systemów, marynarka transportująca materiały do fabryk broni oraz hut i zakładów produkcyjnych. Port jest dobrze broniony lecz sam nie jest w stanie przetrwać większego natarcia.
17. Ziemie Śmierci / Skażone Ziemie - ziemie, na które żaden mieszkaniec Maleo się nie zapuszcza. Ziemia jest tam skażona, zwierzęta i rośliny wynaturzone i dzikie. Podejrzewa się, że mieści się tam baza renegatów lecz są to niepotwierdzone plotki. Ostatnio na tych terenach doszło do zaburzeń osnowy lecz nie wiadomo co je spowodowało. Gdzieniegdzie wprawny obserwator dostrzeże resztki świątyń czterech potęg lub strzaskane pancerze marines Chaosu.
18. Port kosmiczny "Delta" - ten port odpowiada za transport czołgów i innych pojazdów do baz na całej planecie jak i poza nią. Bliska odległość od fabryki broni ciężkiej stawia agresora w cięzkiej pozycji, niedługo po ataku na jego tyłach pojawią się czołgi Gwardii Imperialnej. Mimo małego garnizonu port ten jest najlepiej broniony, gdyż Gwardziści mogą szybko dostarczyć sprzęt ciężki a posiłki przybędą bardzo szybko.
19. Zakłady produkcyjne broni ciężkiej - centrum budowy, modernizacji i napraw wszelkich pojazdów na planecie (głównie wojskowych). Pracuje tu masa ludzi jak i serwitorów. Fabryka zajmuje ogromny obszar, posiada własne małe transportowce. Mieści się tutaj baza kierowców, w razie ataku mogą oni szybko dostarczyć na pole walki wsparcie pancerne.
20. Działo M - gubernator osobiście nadzorował budowę działa, gdy rozpoczęła się rebelia budowę przyspieszono dzięki pomocy Ultramarines. Siły Legionu zaatakowały działo i odnieśli popłowiczny sukces. Aktualnie działo jest zniszczone a naprawienie go potrwa długo, prawdopodobnie nie zostanie naprawione do końca wojny.
21. Miasto Seguti - niewielkie miasto na południowym kontynencie. Miasto dostarcze niesamowite ilości energii w porównaniu do swojej wielkości. Jest tam wielki kompleks hydroelektrowni oraz kilka kompleksów atomowych. Praktycznie wszyscy mieszkańcy pracują w elektrowniach. Miasto jest bogate gdyż sprzedaje energię do innych miast i zasila różne kompleksy na całej planecie.
22. Centrum rakietowe "Deszcz ognia" - położony w górach kompleks wojskowy. Są tam silosy rakietowe, wieże przeciwlotnicze oraz kilka dział zdolnych powstrzymać desant sił z powietrza. Miejsce to jest świetnie chronione przez samego Lorda Terragusa, bohatera Maleo. Jest on najwyższym generałem sił Gwardii Imperialnej na planecie. Są tam rakiety bliskiego i dalekiego zasięgu, niektóre o naprawdę dużej mocy. Ten kompleks nie może upaść a co gorsza wpaść w ręce wroga, generał o tym wie. Rakiety nie zostały jeszcze wystrzelone gdyż mogą spowodować wielkie szkody dla planety, odpalone zostaną jedyne w ostateczności na rozkaz generała lub gubernatora.
23. Sztab Legionu - najemnicy przejęli ukrytą w lesie bazę i utworzyli tam swój sztab. To stamtąd wydawane są rozkazy a dowództwo porozumiewa się ze swoimi zwierzchnikami. Dokładna lokalizacja jest nieznana, las jest gęsty a Legioniści dobrze się ukrywają.
24. Miasto Perypio - miasto nastawione głównie na wydobycie surowców z pobliskich gór i przetwarzanie ich. Niewiele z nich sprzedawane jest na potrzeby wojskowe, większość przeznaczona jest na ciężkie maszyny budowlane i przewozowe statki. Dookoła Perypio znajduje się bardzo duża liczba kopalni i fabryk. Miasto nie posiada własnego garnizonu, lecz skierowano tam 300 gwardzistów z lekkim wsparciem pancernym. Przewiduję się, że w najbliższej przyszłości miasto nie zostanie zaatakowane. W mieście doszło do lekkich zamieszek, przewiduje się, że to z powodu działania zdrajców w mieście. Może dojść do poważniejszych walk dlatego gubernator w najbliższym czasie zwiększy garnizon o kilka plutonów z bronią ciężką i weteranów walk miejskich.
25. Forteca Terpile - największa stolica i najlepiej chroniony teren na planecie. Forteca ochrania jedyną drogę lądowa do stolicy. Posiada świetny system ochronny, silne działa przeciwlotnicze oraz tarcze antyrakietowe. Aby zdobyć stolicę trzeba najpierw pokonać obrońców Terpile. Stacjonują tam najwięksi weterani regimentu, na codzień dom Lorda Terragusa (aktualnie znajduje się on w centrum rakietowym). Forteca posiada własną bazę radarową oraz stację nadawczą dalekiego zasięgu. Miejsce jest prawie nie do zdobycia, agresorzy wiedzą, że prawie robi wielką różnicę.
26. Miasto Farai - stolica systemu, największe miasto Maleo. Jest tu dużo kościołów i świątyń, bardzo religijne miasto. To tutaj swoją siedzibę ma gubernator systemu. Mieszkańcy są zaniepokojeni gdyż od rozpoczęcia walk gubernator zniknął w jednym ze swoich schronów. Miasto jest chronione dzięki fortecy Terpile i tak długo jak ta nie padnie stolica jest bezpieczna. Gubernator z ukrycia wydaje rozkazy, lecz dużo mieszkańców twierdzi, że lada dzień ucieknie i zostawi Maleo na pastwę renegatów. Cała nadzieja w kosmicznych marines. Miasto jest samowystarczalne, posiada własne elektrownie, zakłady produkcyjne, fabryki, mały port kosmiczny i stację zaopatrzenia. Stacjonuje tu Gwardia Gubernatorska - 1000 gwardzistów, oddziały specjalne gotowe bronić pałacu. Jeśli Terpile upadnie będą oni ostatnią linią obrony Maleo.
27. Baza Ultramarines - statki Ultramarines wylądowały na półwyspie i natychmiast rozpoczęto budowę centrum dowodzenia. Serwitorzy i kapłani maszyn uwinęli się bardzo szybko, centrum jest w 100% sprawne. Baza posiada systemy obronne, niewielki dok kosmiczny, stację nadawczą oraz koszary. To stąd Epathus zarządza operacje wojskowe i rozdziela swoje siły. Z racji terenu ciężko zdobyć to miejsce a gotowi walczyć do ostatniej kropli krwi Ultramarines nie ułatwią tego zadania.
28. Miasto Balanum - "miasto bogaczy" jak nazywane jest Balanum. Mieszka tu elita Maleo. Liczne kościoły, świątynie, kompleksy mające zapewnić rozrywkę szlachcie to tylko niektóre budynki w tym miejscu. Większość szlachciców posiada swoje własne małe oddziały strażników lecz mimo tego stacjonują tu 3 plutony Gwardii Imperialnej. Lojalność wszystkich szlachciców jest wątpliwa, podejrzewa się, że niektórzy z nich przejdą na stronę renegatów o ile jeszcze tego nie zrobili. Wszczęto dochodzenie w tej sprawie. Miasto dodatkowo jest chronione dzięki niewielkiej odległości do bazy Ultramarines.


Ostatnio zmieniony przez boo68 dnia Pon 14:36, 20 Cze 2011, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
boo68



Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 12:35, 01 Mar 2011    Temat postu:

Melduję iż wszystkie lokacje zostały opisane!
Zapraszam do komentowania w "pierdu pierdu", ewentualnie pytań tutaj lub na PW.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bastionburgstadt.fora.pl Strona Główna -> Turnieje / Kampania na Maleo Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin