Forum www.bastionburgstadt.fora.pl Strona Główna www.bastionburgstadt.fora.pl
Pabianickie forum graczy wh40k
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Fluff armii

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bastionburgstadt.fora.pl Strona Główna -> Turnieje / Kampania na Maleo
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
boo68



Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 20:25, 13 Wrz 2010    Temat postu: Fluff armii

Tutaj umieszczamy fluff całej naszej armii (np. skąd się wziął zakon, jego historia, najważniejsze osoby itd. Mogą być też działania wojenne, w których brał udział nasz zakon czy regiment.)
Fajnie też gdyby pojawiło się czego szuka dana armia (np. artefakt Khorne'a dzięki któremu uda się wezwać uber-bloodthristera czy zaginione artefakty zakonu albo po prostu nasz warboss chce podbić okoliczne sektory bo mu się nazwa systemu Maleo podoba).

Im szybciej będą tu wasze posty tym prędzej napiszę mini-historyjkę po co my tu walczymy Smile


Ostatnio zmieniony przez boo68 dnia Pon 0:53, 20 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Relax



Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Pabianice

PostWysłany: Wto 12:20, 14 Wrz 2010    Temat postu:

Na planetę Maleo Ultramarines udają się w misji specjalnej. Wywiad zakonu doniósł, że w sektorze zaobserwowano wzmożoną aktywność zdradzieckiego Legionu Alfa. Od czasu Herezji i walk na Eskadorze między Ultramarines i Legionem Alfa trwa szczególna nienawiść. Przy każdej okazji kiedy po stronie zdrajców powijają się jednostki Alfariusa wojownicy Ultramaru walczą ze zdwojoną zajadłością. Tym razem jednak wywiad doniósł o niejasnych plotkach jakoby za akcją Legionu stał sam zdradziecki Patriarcha, który jak wiadomo został zabity przez Wielkiego Giullimana. Znając pogłoski, rozpuszczane o dwoistej naturze Alphariusa/Omegona i nie chcąc wzbudzać niepotrzebnej paniki Calgar wysłał Epathusa celem zbadania sprawy i dostarczenia jeńców- championów i dawnych oficerów Legionu Alfa celem przesłuchania na Macragge – a oficjalnie dla odbycia szkolenia 6 kompanii w rejonie planety. W tej delikatnej misji nieocenione usługi mogą oddać psioniczne moce Epistolariusza Mezara jak i doświadzcenie brata Arvusa.

Ostatnio zmieniony przez Relax dnia Wto 12:25, 14 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
boo68



Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 21:08, 16 Wrz 2010    Temat postu:

Struktura zakonu Gniewu Imperatora:

MISTRZ ZAKONU: Lord Victor, Mistrz zakonu Gniewu Imperatora, Lord Anielskich Zastępów, Furia Imperatora, Archanioł Gniewu

RECLUSIAM: Wielki Kapelan Azakiel, Odkupiciel, Ojciec Czerwonego Gniewu
5 Rekluzjarchów
10 Kapelanów

LIBRARIUS: Mistrz Kronikarz Arronax, Lord Gniewu
5 Epistolariuszy
18 Kronikarzy
7 Kronikarzy w pancerzu Furioso Drednot

BRACTWO SANGUINARY: Brat Arreglo, Starszy Kapłan Sanguinary
21 Kapłanów Sanguinary

STRAŻ SANGUINARY: Brat Sephiron, Herold Sanguinusa, Złoty Archanioł
29 Strażników Sanguinary

LOGISTICIAM: Brat Vanar, Strażnik Bram
800 Serwitorów

ZBROJOWNIA: Brat Chispero, Mistrz Kuźni, Kowal Gniewu
30 Techmarine
95 Serwitorów
12 czołgów Predator
18 czołgów Baal Predator
8 czołgów Vindicator
5 czołgów Whirlwind
21 czołgów Land Raider
30 transporterów Stormraven Gunship

DOWÓDZTWO FLOTY: Brat Armadus, Mistrz Floty, Władca Niebios
7 Strike Cruisers (Zemsta, Szpon, Furia, Śmierć, Krzyżowiec, Niszczyciel, Lanca Gniewu)
3 Battle Barges (Litania Gniewu, Ostrze Aniołów, Pogromca)
15 Rapid Strike Vessels
34 Thunderhawk Gunship
3 Thunderhawk Transporter





I KOMPANIA – „Archanioły” – Kompania Weteranów
Kapitan Rekluzjarcha Lucius, Obrońca Carvan
99 Weteranów, 6 Furioso Drednotów

II KOMPANIA – „Rycerze Carvan”- Kompania Bitewna
Kapitan Kronikarz Diomedes, Krwawa Lanca
6 Drużyn Szturmowych, 2 Drużyny Taktyczne, 2 Drużyny Devastatorów, 4 Drednoty

III KOMPANIA – „Krzyżowcy” – Kompania Bitewna
Kapitan Kapelan Viverius, Mistrz Krucjaty
6 Drużyn Szturmowych, 2 Drużyny Taktyczne, 2 Drużyny Devastatorów, 3 Drednoty

IV KOMPANIA – „Krwawe ostrza” – Kompania Bitewna
Kapitan Kronikarz Firenzo, Strażnik Ognia
6 Drużyn Szturmowych, 2 Drużyny Taktyczne, 2 Drużyny Devastatorów, 4 Drednoty

V KOMPANIA – „Anioły Wiary” – Kompania Bitewna
Kapitan Kapelan Nekturiam, Mistrz Poświęcenia
6 Drużyn Szturmowych, 2 Drużyny Taktyczne, 2 Drużyny Devastatorów, 3 Drednoty

VI KOMPANIA – „Pogromcy Chaosu” – Kompania Bitewna
Kapitan Armeria, Strażnik Zbrojowni
6 Drużyn Szturmowych, 2 Drużyny Taktyczne, 2 Drużyny Devastatorów, 2 Drednoty

VII KOMPANIA – „Nieustraszeni” – Kompania Taktyczna
Kapitan Apax, Mistrz Obrony
10 Drużyn Taktycznych, 3 Drednoty

VIII KOMPANIA – „Smoki” – Kompania Szturmowa
Kapitan Kronikarz Maximus, Mistrz Szturmu, Śmierć z niebios
10 Drużyn Szturmowych, 4 Drednoty

IX KOMPANIA – „Niszczyciele” – Kompania Devastatorów
Kapitan Reynevan, Mistrz Oblężeń
10 Drużyn Devastatorów, 2 Drednoty

X KOMPANIA – „Łowcy” – Kompania Zwiadowców
Kapitan Tetrus, Mistrz Rekrutów
10 Drużyn Scoutów, 48 nieprzydzielonych Neofitów


Każda Kompania posiada również swoją Kompanię Śmierci lecz jej stan nie jest publikowany ze względu na ciągłą zmianę liczebności.
Członkowie Reclusiam oraz Librarius mogą piastować również urzędy Kapitanów Kompanii.
Władzę nad zakonem posiada Mistrz, Wielki Kapelan oraz Starszy Kapłan Sanguinary. Najważniejszy głos zawsze posiada Mistrz, w razie jego śmierci władzę do czasu powołania nowego Mistrza pełnią tylko Wielki Kapelan oraz Starszy Kapłan Sanguinary.


Ostatnio zmieniony przez boo68 dnia Wto 14:48, 21 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Relax



Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Pabianice

PostWysłany: Pią 9:53, 17 Wrz 2010    Temat postu:

Niezły fluff -opisać cały zakon to nie w kij dmuchnął, ale mam parę pytań:

-Jaka jest róznica między kompanią bitewną a taktyczną?
- Czy kompaniami dowodzą kapelani i kronikarze, czy to po prostu tytuły dodatkowe każdego z commanderów?
- W pacerzach drednotów chyba powinni być zamknięci najbardziej wartościowi i doswiadczeni wojownicy - więc Epistolariusze?
- Moze kilka słów o pochodzeniu (które utworzenie i przy jakiej okazji) oraz o klątwie (red thirst) i metodach radzenia sobie z nią (zakon wyglad ogólnie kwitnąco w przeciwieństwie do BA i wiekszości ich sukcesorów).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
boo68



Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 12:14, 17 Wrz 2010    Temat postu:

1. Kompania bitewna może działać sama, natomiast kompanie od 7 do 10 to kompanie wsparcia. Kompanie bitewne wysyłane są do walki jako pierwsze i mogą działać samodzielnie.
2. Tak, niektórymi dowodzą kapelani i kronikarze. Jest to jedna z wyróżniających cech zakonu.
3. W codexie BA jest "furioso librarian" dlatego pisałem kronikarz.
4. Pochodzenie i historia zakonu się piszą, jak się napiszą to oczywiście zamieszczę Smile Wzorowałem się na BA i ich opisie struktury w dexie. Mój zakon jest słabszy od BA (oni mają np. 43 Land Raidery i 51 Stormravenów) choć w ogólnym rozrachunku jego siły są nawet niezłe. Mam więcej kronikarzy, ponieważ w moim zakonie jest dużo psykerów. Nie wiadomo skąd ale więcej osób posiada moce.
5. Odjąłem 10 predatorów bo stwierdziłem, że 40 to za dużo.


Ostatnio zmieniony przez boo68 dnia Pią 13:36, 17 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mendel
Administrator


Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Eskrador

PostWysłany: Nie 22:51, 19 Wrz 2010    Temat postu:

Po śmierci Alphariusa i zbombardowaniu Eskradoru przez Ultramarines, Legion Alfa trzykrotnie uważany był za całkowicie zniszczony. I trzykrotnie dekrety Wielkiej Rady Terry okazywały się przedwczesne.
Od początku swojego istnienia Legion charakteryzował się dużą niezależnością poszczególnych jednostek, które mimo pozornego braku wspólnego planu działały w sposób skoordynowany i niezwykle skuteczny. Doktryna Alphariusa zakładała jednoczesny atak na wielu frontach, dywersję i całkowite zaskoczenie przeciwnika, pozwalające osiągnąć zwycięstwo przy użyciu minimalnych środków. Powyższe metody działania nie uległy zmianie od czasów Herezji Horusa. Grupy operacyjne Legionu działają w całym Imperium realizując sobie tylko znane cele. Jedną z takich grup są Szpony Hydry.

Genotyp

Kod genetyczny Szponów Hydry pochodzi w prostej linii od Omegona - bliźniaczego brata Alphariusa. Wywodzący się od niego marines są wysocy nawet jak na standardy astrtes. Początkowo podobieństwo do patriarchy nie rzuca się tak bardzo w oczy, jednak wraz z upływem lat rysy twarzy braci zmieniają się, stając się łudząco do siebie podobne. Genotyp Szponów nie posiada znaczących mutacji. Jakiekolwiek odstępstwa genetyczne utrudniające wykonywanie zadań są szybko i bezwzględnie eliminowane.

Modus Operandi

Szpony Hydry specjalizują się w akcjach dywersyjnych i terrorystycznych. Precyzyjne ataki mają na celu przejęcie kontroli nad centrami komunikacyjnymi i decyzyjnymi celu. Powyższe zadania realizowane są szybko i bez zbędnego hałasu. Ulubioną taktyką marines jest skryte podejście i wymiana ognia z bliskiej odległości. Zaskoczony przeciwnik ginie zasypany lawiną pocisków najczęściej nie zdając sobie sprawy co go trafiło. Z tego powodu Szpony bardzo rzadko korzystają z własnych transporterów naziemnych, na miejsce akcji dostając się za pomocą Thunderhawków lub skradzionych pojazdów. Marines Omegona często przemalowują pancerze i używają zdobycznego wyposażenia by zmylić swoich przeciwników.

Wierzenia

Wbrew powszechnym przekonaniom Szpony Hydry nie są czcicielami Chaosu. Ich postawa charakteryzuje się wielką niechęcią do oddawania czci komukolwiek, wliczając w to Omegona darzonego raczej powszechnym szacunkiem niż niemal boskim uwielbieniem. Fanatyzm religijny będący podstawą niezłomności Adeptus Astartes został w tym przypadku zastąpiony niezwykle silnym poczuciem braterstwa.

Okrzyk bojowy

"Hydra Dominatus!"

Hydra na Maleo

Szpony Hydry jeszcze nigdy nie działały w sposób tak jawny. Tuż po pojawieniu się w systemie krążownika uderzeniowego "Jad" będącego ruchomą bazą oddziału agenci Szponów rozpoczęli przejmowanie kontroli nad kultami chaosu i grupami niezadowolonymi z władzy gubernatora. Krótko po tym marines przypuścili serię ataków na magazyny zaopatrzeniowe, szpitale, habitaty mieszkalne i centra komunikacyjne. Za każdym razem pozostawiali po sobie dowody pozwalające jednoznacznie zidentyfikować napastników jako Legion Alfa. Jednocześnie zwerbowani agenci przeciągali na swoją stronę oficerów wojskowych i urzędników starając się maksymalnie zwiększyć niezadowolenie społeczne. W chwili wysadzenia w powietrze kwatery głównej Adeptus Arbites przez zwiadowców Szponów Hydry rewolta na Maleo wisiała na włosku.
Gdy czujniki pokładowe ukrytego w głębokim kanionie księżyca "Jadu" wykryły wchodzące do systemu okręty Ultramarines, pułapka była gotowa.


Ostatnio zmieniony przez mendel dnia Pon 10:55, 20 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
boo68



Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 19:28, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Dane o pochodzeniu zakonu Gniewu Imperatora:

Segment: Segmentum Ultimus
System: Carvan
Planeta macierzysta: Carvan
Pozostałe obiekty: księżyc Borgius, Babilonum, Audito, księżyc DX-8
Dane o systemie:

System składa się z 3 planet: Carvan, Babilonum i Audito. Wokół planety Carvan krąży księżyc Borgius, wokół planety Audito krąży księżyc DX-8.
Kosmiczni Marines zbudowali swoją twierdzę na Carvan, jest to najmniejsza planeta układu. Na jej powierzchni żyje około 20 mln ludzi (nie wliczając sił zakonu). Głównym ośrodkiem planety jest twierdza Syjon. Jest tam zbrojownia zakonu, dok planetarny, siedziba władz zakonu, jest to oczywiście główna baza zakonu. Poza tym jest to świetnie przygotowana do obrony twierdza. Jest to główna planeta rekrutacyjna. Ludzie na Carvan patrzą na Marines jak na półbogów, uważają ich za prawdziwe anioły Nieśmiertelnego Boga Imperatora, lękają się ich i podziwiają. Na księżycu Borgius znajduję się ośrodek wywiadowczy. Monitoruje on ruch w całym systemie oraz ostrzega o wszelakich zagrożeniach. Jest tam również kosmiczny port.
Planeta Audito jest największa, mieszka tam około 10 mld ludzi, planeta jest zabudowana w 90%. Mieszczą się tam głównie fabryki amunicji oraz zakłady produkcji broni i ciężkiego sprzętu. Planeta ma własne siły militarne Gwardii Imperialnej – „Milicja Audito”. Nie są one jednak zbyt liczne, służą jedynie jako siły porządkowe oraz pierwsza linia obrony w razie ataku. Dowódcą regimentu jest Lord Komisarz Galus. Planetą rządzi gubernator Pelagius ze stolicy Capito. Wokół planety krąży księżyc DX-8. Panują na nim bardzo ciężkie warunki do życia, jednak mimo to mieszka tam 15 000 ludzi. Trwają pracę nad zwiększeniem populacji poprzez poprawę warunków panujących na DX-8, jednak trwać będą one jeszcze bardzo długo. Kosmiczni Marines cenią sobie rekrutów z tego księżyca, ponieważ tylko najtwardsi mogą tam przeżyć.
Planeta Babilonum jest aktualnie martwą skałą. Nieznana jest liczba mieszkańców, najprawdopodobniej wynosi ona 0. Planeta została zbombardowana z orbity, miasta zrównane z ziemią a lasy wypalone. Cała planeta jest wymarłą skałą. Kiedyś mieszkało tu około 1 mld ludzi. Na planecie wybuchło powstanie kierowane przez wojowników Chaosu. Po długich walkach Inkwizycja wydała rozkaz bombardowania planety aż nie pozostanie z niej goła skała. Babilonum jest największą klęską zakonu, pomimo zwycięstwa nad heretykami zginęło zbyt wiele osób a planeta jest aktualnie bezużyteczna. Siły Chaosu odniosły sukces, na szczęście nie tak wielki na jaki liczyły. Trwają prace nad regeneracją Babilonum lecz najprawdopodobniej planeta pozostanie już na zawsze skałą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Omar



Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Pabianice

PostWysłany: Wto 0:18, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Zarys historii:
"Mjollnir" to wydzielona grupa uderzeniowa Wielkiej Kompanii Ragnara Czarnogrzywego. Kompania ta jako druga co do wielkości w zakonie mogła sobie pozwolić na oddelegowanie kontyngentu ok. 50 braci zakonnych wraz z wyposażeniem. Misja, która im powierzono nie należała do łatwych. Zadaniem "Mjollnira" jest odnalezienie zaginionej 13. Kompanii Kosmicznych Wilków. W związku z tym podstawowym obszarem działań grupy są okolice Oka Grozy. Specyfika ich misji właściwie sama wyznaczyła zadanie poboczne powierzone armii. Jest nim pozyskiwanie informacji o ruchach sił Chaosu oraz eliminacja przywódców czcicieli Mrocznych Bogów spośród których oczywiście najbardziej poszukiwanym jest Ezekyle Abaddon. Zdobywanie informacji na temat Zaginionej Kompanii jest jednak priorytetowe i to właśnie sprowadziło grupę na Maleo. W pościgu za oddziałami Czarnego Legionu zakonnicy wpadli w pułapkę zastawioną przez Legion Alfa. Udało się im jednak wyjść z tego starcia zwycięsko i pojmac kilku jeńców. Najbardziej wartościowym okazał się sierżant jednego z oddziałów, na którego piersi wisiał naszyjnik z zębów wulfena. Z konającego zdrajcy braciom udało się wydobyć kilka słów na temat jego mocodawców oraz systemu Maleo. "Mjollnir" wyruszył więc w długą drogę w celu zdobycia jak największej ilości informacji.

Struktura:
Bracia wcieleni do grupy zostali starannie wybrani. Przy wyborze kierowano się kilkoma istotnymi kryteriami mając na uwadze fakt, iż specyfika misji zmusza oddziały do dużej niezależności zarówno w zakresie dowodzenia jak i uzupełniania strat. U żadnego z oddelegowanych braci w chwili wyruszenia nie można było dostrzec obecności piętna wulfena. Doglądał tego osobiście Kapłan Wilków Ulrik Zabójca. Wiek zakonników również był ważnym czynnikiem. W grupie nie ma nowych rekrutów z oddziałów Krwawych Szponów, uznano że ich zapalczywość i brak doświadczenia moga wpłynąć negatywnie na efektywność prowadzonych działań. Trzonem armii są więc Szarzy Łowcy. W "Mjollnirze" nie ma również najbardziej doświadczonych weteranów Kompanii, czy to braci zamkniętych w pancerzach Drednotów czy to weteranów z oddziałów Długich Kłów - nie oznacza to jednak, że grupa nie posiada wspomnianych oddziałów. Młodsi bracia pzed wyruszeniem zostali przeszkoleni w zakresie obsługi ciężkiej broni tak, by nie ustępowali umiejętnościami starszym zakonnikom. W związku z ograniczonymi zasobami grupa zrezygnowała również z najpopularniejsze w Kompnii metody desantu w kapsułach, wybierając zamiast nich transportery opancerzone. Po wyruszeniu na misję "Mjollnir" zwiększał swój stan osobowy. Specyfika zadania wymaga od grupy odwiedzania miejsc aktywności Zakonu, sytuacja ta spowodowała kilkukrotnie wcielenie do armii odnalezionych grup lub pojedynczych braci należących do innych Kompanii którzy z różnych przyczyn zostali odłączeni od swoich pierwotnych jednostek.

Taktyka:
Jeśli tylko pozwalają na to okoliczności Kapłan Run Asgrim wysyła zwiadowców aby wykonali rekonesans pola przyszłej bitwy. Kapłan wierzy w szybki atak w związku z czym jednostki pierwszoliniowe są zazwyczaj zmotoryzowane i działają przy wsparciu jednostek wsparcia.


Ostatnio zmieniony przez Omar dnia Wto 0:20, 21 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mendel
Administrator


Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Eskrador

PostWysłany: Wto 0:21, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Zajebiste Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
boo68



Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 23:10, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Zakon Gniewu Imperatora na Maleo:

Do systemu Maleo niedawno wysłany został Strike Cruiser Szpon, na pokładzie była część X Kompanii (3 drużyny scoutów) wspierana przez 3 czołgi Whirlwind oraz 2 drużyny szturmowe z VIII Kompanii. Akcją dowodził sam kapitan X Kompanii, Kapitan Tetrus. Po powrocie do bazy na Carvan brat Tetrus składa raport Lordowi Victorowi, mistrzowi zakonu.

Tetrus: Mistrzu, mam złe wieści.
Victor: Tego się spodziewałem, opowiadaj.
T: Dotarliśmy do Maleo niezauważeni. Mistrz Kronikarz Arronax się mylił, nie było żadnej burzy Chaosu.
V: Nie zrozumiałeś Tetrusie, Arronax mówił, że taka burza się pojawi gdy mroczne legiony przybędą, widać jeszcze ich tam nie ma. Widziałeś zdradzieckich braci?
T: Nie mistrzu, tylko heretycy, żadnego Marines Chaosu. Transportery Thunderhawk posadziły nas na planecie, głęboko w lesie. Tam założyliśmy polową bazę. Kontrolę nad stolicą przejęły siły heretyków, około 2/3 gwardzistów przeszło na stronę Chaosu i zaczęło przejmować kontrolę nad planetą. Lojaliści wciąż stawiają opór lecz na nic, nie potrwa to dłużej niż miesiąc. Nie wiadomo kto kieruje zdrajcami. Udało nam się przejąć 3 konwoje amunicji, nikt nie przeżył, nie wiedzieli co ich trafiło.
V: Straty?
T: Zerowe. Wszystko poszło gładko. Ostrzał snajperski i szybki szturm VIII Kompanii. Przejęliśmy również wrogi komunikat. Bardzo nas ucieszył swoją drogą.
V: A to czemu? Co mówił?
T: Na Maleo przybędzie nasz wielki wróg, zemsta się dokona. Niedługo na Maleo pojawi się Baragas, lecz heretycy nazywają go Księciem.
V: Świetnie się spisałeś Tetrusie, nie będzie drugiego Babilonum. Tym razem Baragas zginie. Jeszcze jedno, ktoś odkrył waszą obecność?
T: Patrol 20 gwardzistów przemierzający las. Wszyscy zostali zlikwidowani Lordzie.
V: Niech Imperator ma ich w swojej opiece. Doskonale, nikt nie może wiedzieć, że się zbliżamy. Wiedziałem, że mogę na tobie polegać Tetrusie. Wyruszamy na wojnę, wspaniałą wojnę. Odmaszerować kapitanie.
T: Tak panie.

Po tej rozmowie mistrz zwołał Wielką Radę Zakonu, na której ustalono jakie siły wyruszą na Maleo. Ustalono również kto będzie dowodził siłami lądowymi, będzie to młody rekluzjarcha Silas, podopieczny Victora, nazwany przez niego „Lwem”. Do systemu Maleo poleci również Mistrz Kronikarz Arronax, a prawdopodobnie w niedługim czasie przyleci Wielki Kapelan Azakiel oraz Lord Victor z osobistą strażą przyboczną złożoną z 10 strażników Sanguinary.

Na Maleo wyruszą:
Battle Barge Litania Gniewu, Strike Cruiser Zemsta i Szpon, 5 Rapid Strike Vessels
10 Thunderhawk Gunship, 1 Thunderhawk Transporter
Część I Kompanii, II Kompania w pełnym składzie wraz z Kapitanem Kronikarzem Diomedesem, część Kompanii III, VIII, IX i X wraz z Kapitanem Tetrusem.
Przedstawiciele Reclusiam, Librarium, Bractwa Sanguinary.
Wsparcie pancerne (w tym święte czołgi Land Raider).
Bracia z Kompanii Śmierci.


Ostatnio zmieniony przez boo68 dnia Wto 23:12, 21 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Douma



Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 23:25, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Grupa operacyjne Szakal jest częścią organizacji najemników zwanej Legionem. Legion powstał około 50 lat temu z woli wielkiego lorda Antoniusa Fargsa jako zorganizowana i zhierarchizowana organizacja najemników.
Legion podzielony jest na grupy operacyjne zdolne prowadzić samodzielne akcje bojowe i wykonywać większość zadań zlecanych najemnikom. Dzięki dobrym kontaktom handlowym z wolnymi kupcami organizacja ma na wyposażeniu większość broni,sprzętu i pojazdów bojowych jakimi dysponuje imperium człowieka. Członkiem organizacji może zostać tylko i wyłącznie żołnierz, który odsłużył kilka lat w gwardii imperialnej. Organizacja ma ambasady na większości planet, gdzie stacjonują siły gwardii imperialnej, tam odbywa się rekrutacja nowych sił, jak i istnieje możliwość złożenia zlecenia. Do takiej właśnie ambasady zgłosił się agent Szponów Hydry.
Po wpłaceniu zaliczki i omówieniu warunków kontraktu siły najemników miały udać się na planetę Maleo. Z rozkazu wielkiego lorda udać się na planetę miała grupa operacyjna Szakal pod dowództwem lorda komisarza Nataniela Adro.

na razie tyle...jak cos wymysle dalej to dopiszę
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Relax



Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Pabianice

PostWysłany: Śro 11:24, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Sierżant Cyrus, dowódca pierwszej drużyny taktycznej 6 kompanii i prawa ręka Epathusa w towarzystwie servitorów od rana nadzorował załadunek sprzętu na na pokład krążownika uderzeniowego Gladius.
Kiedy ukończono już transport i mocowanie uzbrojenia a także motocykli bojowych i przez trap zaczęły bezszelestnie przesuwać się na swoich antygrawitacyjnych silnikach land speedery na rampie załadowczej pojawił się sam Mistrz Kuźni zakonu - najwyższy kapłan Boga Maszyny na Ultramarze - czcigodny Marius Grust. Na jego widok wszyscy znajdujacy się w doku zamarli w ukłonie.
- Nie przerywajcie pracy. Bracie-sierżancie jak przebiega załadunek?
- We czci dla duchów bojowych naszych maszyn Panie. Wszystko zgodnie z planem.
-Dobrze przynoszę dla Ciebie nowe rozkazy.
Ze slotu umieszczonego na pancerzu kapłana wysunął się emiter orazu holograficznego, który wyswietlił serię znaków tak szybkich, że tylko wspomagane bioniką zmysły Astartes były w stanie zanotować ich znaczenie.
- Czy pojąłeś treść rozkazu bracie?
- Tak Panie, procedura stndradowego załadunku sprzetu treningowego "Parmenio pattern" do ćwiczeń bojowych na jest odwołana...
- Nie bracie tylko uzupełniona. Dwie drużyny servitorów wspomogą was w zładunku czołgów i transporterów opancerzonych, które przybędą tu za chwilę. Czcigodni bracia pobogosławieni pancerzami drednot, w tej chwili wkraczaja do doków. Drużyny cięzkiego wsparcia zostaną dostarczone niezwłocznie promami Thunderhawk. Pracujcie dlej ku chwale zakonu we czci dla Boga Maszyny. Siła i honor !
- Siła i honor Panie!
Cyrus nie zdążył ochłonąć z zaskoczenia ani tym bardziej zastanowić się co miało oznaczać tak poważne doposżenie ich kompanii bo oto wrota doku otwarły się z hukiem i w korytarzu rozległ się stalowy łomot pancernych nóg drednotów. Wiedział jedno - to nie była zwykła misja szkoleniowa...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 22:11, 26 Lis 2010    Temat postu:

Kabal Tańczącego Cienia

Dowódca: Archon Drakhar Flyth Cień Tańczący na Kurhanach Wrogów

Najwyższy Succubus Reia Hesperath Ostrze w Ciemności, Pani Szału BItewnego

Najwyższy Haemonuculus Iryt Culch Pan Bólu i Zniszczenia

Kabal Tańczącego Cienia został utworzony w 870 roku 40 milenium, jest stosunkowo młodym Kabalem, ale już zasłużył na szacunek wśród społeczności Mrocznego Miasta.

Wojownicy Cienia przybyli do układu Maleo skuszeni dużą ilością wojsk aktualnie tam stacjonujących. Powodów jest kilka:
-niewolnicy,
-niesienie bólu, strachu i śmierci.
Cóż więcej potrzeba Mrocznym Eldarom do szczęścia?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 22:14, 26 Lis 2010    Temat postu:

Zaraz po przybyciu na Maleo:
Iryt: Lordzie Drakharze, dotarliśmy na Maleo, stacjonują tu 3 zakony Kosmicznych Marines, Gwardia Imperialna i Dzieci Chaosu, czyż to nie wspaniałe?
Drakhar:O tak... (na jego twarzy pojawia się złowieszczy uśmiech)
Polowanie czas rozpocząć...


Ostatnio zmieniony przez Michał dnia Sob 11:36, 27 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrenAcid



Dołączył: 24 Lis 2009
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Tamworth/Pe-ce

PostWysłany: Śro 19:20, 06 Kwi 2011    Temat postu:

Historia Kabały Wszystkowidzącego Oka.
History of All-seeing Eye Cabal.


NARODZINY
Wszystkowidzące Oko jest jedna z najstarszych kabał w Commorragh, jej założycielami byli Eldarscy książęta ogarnięci manią gromadzenia sekretów, poszukiwacze zaginionych informacji oraz nieliczni „naukowcy” którzy nie cofneli się przed niczym by poznać każdy skrawek galaktyki, ciała i duszy. Przed Upadkiem ci poszukiwacze by nie wzbudzać podejrzeń skierowali swe kroki do portu Commorragh, by tam zdala od wścibskich oczu i ograniczonych umysłów swoich braci móc studiować, poznawać, odkrywać, tak narodziło się Wszystkowidzące Oko.

ZASŁONA
Na pierwszy rzut oka wydaje się że są niewiele znaczącą kabałą jakich dziesiątki w Mrocznym Mieście, pozory te jednak to owoc ciężkiej pracy byłych władców jak i obecnego naczelnego Archona Irahc`Nalatara oraz jego Rady Oczu, złożonej z Heamonculich na czele z Na`Drismyr-em. Ukrycie od mileni było podstawą egzystencji, stać z boku, obserwować i cierpliwie czekać. Jedyną osobą zorientowaną w prawdziwej sile Oka jest sam Vect, jednak nawet on nie wie że w archiwach kabały leżą zakazane dzienniki o technologi i historii Starego Imperium Eldarow, bo oznaczało by to całkowitą anihilacje kabały. Oficjalnie Oko jest testerem nowych horrorów stwarzanych w laboratoriach Rady jak skautem dla Vecta, co po części jest niezaprzeczalną prawdą i odciąga uwagę dla prawdziwych działań Oka.

DZIAŁANIA
Z racji szaleńczej pogoni za wszystkim co ukryte, kabała najczęściej atakuje każdy zbiór informacji który może wydać się interesujący, nie raz Space Marines wysłani by zdobyć artefakt dla Imperium zastawali puste krypty, obrońców wyrżniętych a cenną nagrodę skradzioną tuż sprzed nosa, nie raz adepci Marsa odpierali ataki xeno by po zakończonej bitwie zastać zrabowane archiwa i biblioteki a ich archiwistów zaginionych. Technika walki jest całkiem prosta, najpierw prowadzony jest rekonesans przy użyciu bezzałogowych sond\mandrejków by przygotować się do ultra szybkiego rajdu, jeśli siły Kabały zostaną jednak odparte do przełamania obrony wysyłane są zrzucane z bombowców portale z którego wysypują się potworności przygotowane w wnętrznościach statku zakotwiczonego w pod-wymiarze, gdy obrońcy są zajęci wylewającym się falą wracków i grotesków, przeprowadzane jest precyzyjne uderzenie na cel operacji, po udanym pochwyceniu zależnie od skali i powodzenia następuje odwrót lub dorżniecie obrońcow.

WSZYSTKOWIDZĄCE OKO NA MALEO
Kilka statków rekonesansu wyszło z webwaya już po rozpoczęciu konfliktu między chaosem a imperium, bez wyraźnych rozkazów od Irahc`Nalatara, młody Archon Belal`Daer obrał księżyc Kule jako bazę wypadową na Maleo na powierzchni którego durni Mon-keigh zabijają się o jakąś głupotę w stylu wiara albo coś równie absurdalnego, świetny czas na żniwa przy których coś ciekawszego może pojawić się na horyzoncie.


Ostatnio zmieniony przez GrenAcid dnia Śro 20:44, 06 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bastionburgstadt.fora.pl Strona Główna -> Turnieje / Kampania na Maleo Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin