Forum www.bastionburgstadt.fora.pl Strona Główna www.bastionburgstadt.fora.pl
Pabianickie forum graczy wh40k
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mistrzostwa Łodzi edycja III (WH40k)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bastionburgstadt.fora.pl Strona Główna -> Turnieje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stave



Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 23:24, 13 Lis 2014    Temat postu: Mistrzostwa Łodzi edycja III (WH40k)

[size=150]Łódzki Klub Graczy Marauder[/size]


[size=150]we współpracy z Portem Łódź[/size]

[size=150]serdecznie zaprasza na [/size]

[size=200]MISTRZOSTWA ŁODZI w WH40K oraz WFB EDYCJA III[/size]

Termin: 2014-11-22 (sobota WH40K) – 2014-11-23 (niedziela WFB)
Miejsce: Centrum Handlowe PORT ŁÓDŹ [link widoczny dla zalogowanych]
Wpisowe: 0 zł
Pula nagród: WYSOKA
Limit Miejsc 40 miejsc - na chwile obecną.
Zgłoszenia: Pełne zgłoszenia z rozpiskami itd proszę przesyłać na maile podane w Regach. To zapewni w 100% miejsce na turnieju. Dziękujemy za wyrozumiałość.
Informacje porządkowe
Teren turnieju będzie odgrodzony taśmą.
Za taśmę będą miały wstęp tylko osoby z identyfikatorem, który będzie wydawany przy zapisach. Ochrona centrum handlowego będzie zwracać na to uwagę.
Podyktowane jest to troską o wasze cenne armie. Poprzednie edycje Mistrzostw wykazały
, że system działa i nie zanotowaliśmy przypadku straty ŻADNEJ figurki.

Wymogi portu:

1. Obowiązuje zakaz spożywania alkoholu i przebywania w stanie
nietrzeźwym na terenie turnieju. Osoby zachowujące się w sposób wyraźnie
wskazujący na spożycie alko bądź próbujące pić na terenie imprezy
ochrona Portu wyprowadzi poza jego teren.

2. Jedzenie przy stołach również jest mocno niewskazane (to prośba od
Portu ze względów estetycznych). Wiadomo - nikt nikomu głowy nie urwie
za jakiegoś batonika czy napicie się coli - ale np. rozłożenie na
stołach pizzy będzie bardzo niemile widziane.

3. BARDZO prosimy o zachowanie kultury, nie podnoszenie głosu i w
szczególności unikanie wyrazów niecenzuralnych, uważanych powszechnie
za obraźliwe oraz używanych czasami w niektórych parlamentach.
Oczywiście tu znów będziemy starali się zachować rozsądek - i nikt
nikomu głowy za okazjonalne "dałem dupy" nie urwie - ale jeśli ktoś
używa kur**a zamiast przecinka niech lepiej nic nie mówi.

4. Gramy praktycznie w samym sercu bardzo ruchliwego centrum
handlowego - więc szczególną uwagę prosimy zwracajcie na to co się
dzieje dookoła i z Waszymi figurkami. Każda osoba za taśmami
lotniskowymi MUSI mieć w widocznym miejscu identyfikator. Każda osoba
bez, będzie przez ochronę grzecznie acz stanowczo wypraszana. To jest
BARDZO ważny punkt - nie chcemy żeby komukolwiek zniknęło cokolwiek.

5. Port bardzo prosi o skorzystanie z szatni bądź naszego miejsca przechowania aby nie robić z miejsca turnieju przechowalni ubrań. Chodzi o estetykę wydzielonego terenu.

6. W razie pytań prosimy o kontakt - ten regulamin jest regulaminem
typu "żywego" i do nowych spraw będziemy się odnosić w trakcie ich
pojawiania się. Sprawy niedoprecyzowane prosimy podsyłać - no i w
szczególności liczymy na Wasz zdrowy rozsądek.

Ramy Czasowe na Sobotę i Niedzielę

Zapisy - 9:00-9:30
Reszta pojawi się w trakcie wrzucania Regów.

[size=150]Turniej WH40K[/size]

Termin: 22.11.2014 (SOBOTA)
Miejsce: atrium Portu Łódź, ul. Pabianicka 245
Wpisowe: 0 zł
Format 1850
Limit miejsc: 42 miejsca
Nagrody: sponsorowane przez Port Łódź, pula nagród powyżej średniej masterowej
Zgłoszenia: Zgłoszenia jak i rozpiski należy przesyłać na adres [link widoczny dla zalogowanych] . Za poprawne rozpiski, przesłane w terminie do 16 listopada 2014 r. uczestnik otrzyma 3 punkty do klasyfikacji turnieju. O kolejności na liście decyduje data przesłania rozpiski, tzn osoba, która zgłosiła się na turniej jako ostatnia w momencie kiedy wyśle rozpiskę wskakuje przed tych, którzy tego nie zrobili.

Główne Zasady


Obowiązują zasady 7 ed. Wh40k, z uwzględnieniem ostatnich FAQ'ów dla 7 ed. ze strony BL oraz PKZ.
Dodatkowo na turnieju obowiązujązasady eskalalacji i zasady budynków z Stronghold Assault.


Kompozycja Armii


Dopuszczone Armie: wszystkie armie i suplementy wydane do nich.
Zabronione: Stronghold Assault (za wyjątkiem tych przedstawionych niżej), Formacje.

Dopuszczone są następujące fortyfikacje:
- Aegis Defence Line
- Bastion
- Skyshield Landing Pad
- Wall of Martyrs - Firestorm Redoubt
- Wall of Martyrs - Vengeance Weapons Battery



Format rozpiski

Armie budujemy wg. następującego schematu :

1 CAD, albo jego kodeksowy odpowiednik.
0-1 Allied detachment
0-1 Inquisition
0-1 Legion of the Damned
0-1 Dataslate
0-1 Imperial Knight (patrz niżej)

Dodatkowo armii może znajdować się maksymalnie 1 jednostka z zasadą Gargantuan albo Super Heavy

Rozpiki proszę przesłać w pliku .txt z zachowaniem turniejowych norm (brak kosztów cząstkowych, nie wypisywanie domyślnych opcji itd.)



Misje


Misje wg rulebooka czyli dla przykladu:
W misji Big Guns Never Tire, nadal otrzymujemy 1 Victory Point za każdy zniszony heavy support.

Zawsze wystawiamy 6 znacznikow i umawiamy się które dotycza Eternal War a które tylko Maelstorm War gdzie mamy mniej niż 6 znacznikow. Jeżeli chodzi o numeracje znacznikow możemy przyjąć kolejność wystawiania lub umowic się którym przypisujemy który numer.

W I turze można wykonać tylko 2 tactical objectivy

Gracze, którzy w wymaganym czasie nie zagrają przynajmniej 4 pełnych tur automatycznie dostają po 0 pkt


Misja 1:

Eternal War: Crusade 4 objectives (3 Victory Points each)

Maelstrom of War: Cleanse and Control

Deployment: Vanguard Strike


Misja 2:

Eternal War: The Emperor’s Will (4 Victory Points for each EMPEROR'S WILL objective)

Maelstrom of War: Contact Lost

Deployment: Dawn of War



Mija 3:

Eternal War: The Relic (6 Victory Points; the relic is a separate objective from all others)

Maelstrom of War: Spoils of War

Deployment: Dawn of War



Punktacja za Bitwy


Różnica VP...................wynik bitwy
0 .................................. 10 - 10
1-2 ............................... 11 - 9
3-4 ............................... 12 - 8
5-6 ............................... 13 - 7
7-8 ............................... 14 - 6
9-10 ............................. 15 - 5
11-12 ........................... 16 - 4
13-14 ........................... 17 - 3
15-16 ........................... 18 - 2
17-18 ........................... 19 - 1
19+ .............................. 20 - 0

Poza celami misji w każdej bitwie obowiazuje +1VP za First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker. Dodatkowo Traity jak Legendary Fighter czy The Hunt funkcjonują w taki sam sposób.


W każdej grze wymagane jest rozegranie minimum 4 tur(wyjątkiem jest tabled), w przypadku rozegrania 3- tur gra kończy się wynikiem 0:0

Mealstorm:
Każdy gracz otrzyma zmodyfikowana listę kart rozpisanych poniżej. Kiedy cel karty jest wypełniony na koniec tury, należy zanotować zdobyte VP i odrzucić kartę. Każdy tactical objectivy może być uzyty tylko raz na gre. Można uzyc tylko dwóch kart na ture. Jeżeli jakiś objective nie może być spełniony, dla przykładu ‘zniszczenie budynku’ a przeciwnik ich nie ma, należy ja zaraz po wylosowaniu odrzucić i dociagnac nowa. Oczywiście nie dotyczy to sytuacji w której wylosujemy np. Zniszczenie flyera gdy flyery przeciwnika sa jeszcze poza stolem. Proszę mieć na uwadze ze niektóre objectivy zostały zmienione, dla przykłady wszystkie referencje do d3vp zostały zmienione na 2vp.
Jako referencje proszę zawsze uzywac tabeli poniżej:

D36 # Tactical Objective # Description

11 31 Secure Objective 1
12 32 Secure Objective 2
13 33 Secure Objective 3
14 34 Secure Objective 4
15 35 Secure Objective 5
16 36 Secure Objective 6
21 42 BEHIND ENEMY LINES—Score 1 VP if one of your scoring units is within 12" of your
opponent's table edge at the end of your turn.
22 44 ASCENDENCY—Score 2 Victory Points if you control any three objective markers at the end of your turn. (Changed from D3 Victory Points)
23 45 SUPREMACY—Score 2 Victory Points if you control at least two Objective Markers and at least twice as many Objective Markers as your opponent controls at the end of your turn. (Changed from D3 Victory Points)
24 51 OVERWHELMING FIREPOWER— Score 2 Victory Points if you completely destroyed
3 units or more in the shooting phase
25 52 BLOOD AND GUTS— Score 2 Victory Points if you completely destroyed 2 units or more in the Assault Phase
26 53 NO PRISONERS—Score 2 Victory Points if you completely destroyed 3 or more enemy units during your turn.
31 54 HUNGRY FOR GLORY—Issue a Challenge in a HTH Phase
32 62 WITCH HUNTER—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy unitwith the Psyker, Psychic Pilot or Brotherhood of Psykers/Sorcerers special rule was
completely destroyed during your turn.
33 63 SCOUR THE SKIES—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy Flyer or Flying Monstrous Creature was removed as a casualty during your turn.
34 64 ASSASINATE—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy character was removed as a casualty during your turn.
35 65 DEMOLITIONS—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one gun
emplacement or enemy building was destroyed during your turn.
36 66 BIG GAME HUNTER—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy Vehicle or Monstrous Creature was destroyed during your turn.

Kill points (max +8vp):

W każdej bitwie liczbę ‘killpointow’ za zabite jednostki, uwzględniając jednostki stworzone w trakcie gry poprzez Conjuring, the Portaglyph itp. Następnie liczymy ich różnice, za każdy Kp więcej od oponenta otrzymujemy +1VP (do max +8VP).



Wyswig i proxy

Dozwolone są drobne odstępstwa od WYSIWYGu, ale nie będą dopuszczone modele niekompletne i proxy. Przed pierwszą bitwą sędziowie sprawdzą armie i usuną wszelkie modele nie spełniające kryteriów. W razie wątpliwości proszę pisać na adres [link widoczny dla zalogowanych] .

OCENA MODELARSKA WH40k

Aby armia była dopuszczona do oceny modelarskiej, musi być w całości pomalowana.

Malowanie (0-5pkt)

Poziom 1 (1pkt)
Cała armia jest pomalowana na standardowe trzy kolory. Jeśli warstwy farby są starannie nałożone ( a nie są to trzy kropki na modelu ), gracz otrzymuje 2 pkt.

Poziom 2 (3pkt)
Cała armia została pomalowana lepiej niż standard. Oceniane jest użycie podstawowych technik jak: wash, drybrush, etc. Jeśli na modelach widoczny jest efekt opanowania w/w technik w stopniu dobrym, gracz otrzymuje 4 pkt.

Poziom 3 (5pkt)
Cała armia została pomalowana z udziałem zaawansowanych technik malarskich: layer, blend, weathering, etc.

Uwaga! Jeżeli zaawansowane techniki malarskie użyte na modelach, będą szpeciły model ( np. z powodu nieumiejętnego użycia piórkowania ), punkty za poziom 3 nie zostaną przyznane.


Schemat armii (0-2pkt)
Poziom 1 ( 1pkt )
Przynajmniej 90% modeli zachowuje schemat i spójny charakter armii (+1pkt)

Poziom 2 ( 2 pkt )
Wszystkie modele zachowują schemat i spójny charakter armii (+1pkt)

Uwaga: W przypadku sojuszników nie muszą mieć takiego samego schematu co główna armia ale aby dostać punkt muszą został spełnione warunki zarówno w głównej jak i sojuszniczej armii. W przypadku jednostek które flufową nie muszą mieć schematu jak aspekty u eldarów Nie wymagane jest malowanie ich w schemacie aczkolwiek będziemy sprawdzać czy pasują do spójności armii (np podstawki takie jak w pozostałych jednostkach itp).

Rozróżnienie oddziałów (0-2pkt)

Poziom 1 ( 1pkt )
Gracz wyraźnie oznaczył przynależności do oddziałów ( kolor hełmów, naramienników, umieszczenie szczegółu wyróżniającego na modelach ). Oczywiście gracze z niepowtarzającymi się oddziałami, otrzymują 1 pkt.

Poziom 2 ( 2pkt )
Gracz zna swoją armię jak własną kieszeń. Każdy odział ma wypisane oznaczenia, numery taktyczne, symbol drużyny, etc. Mile widziane fluffowe rozwiązania ( np. białe hełmy u weteranów space marines )

Podstawki (0-2pkt)

Poziom 1 (1 pkt )
Podstawki są wysypane piaseczkiem, posypką, dołożona jest trawka lub korek.

Poziom 2 ( 2pkt )
Podstawki, które wymagały włożenia nakładu czasu, pracy lub finansów. Podstawki rzeźbione, posiadające bitzy, tematyczne, etc.

WOW ( 0-2pkt )
Ogólny efekt armii, spójna kolorystyka, dobór podstawek oraz dobór oddziałów chwyta sędziego za serce. Armia z poziomu stołu lub tacki prezentuje nadchodzący pogrom, grozę / wybawienie. W tym punkcie poza malowaniem oceneie podlega efekt jaki wywiera armia gracza na osobę postronną, oglądającą armię z wysokości stołu.

Podkładka pod armię ( tzw. Display board ) ( 0-2pkt )

Mowa tu o tackach na których przenosimy armię pomiędzy stołami. Jeśli podkładka jest wykonana w klimacie podstawek armii ( może nawet posiada małe elementy terenu ) a modele osadzone na niej mają swoje miejsca ( wycięte dołki pod podstawki, lub zmagnesowane podstawki do podłoża ), gracz otrzymuje dodatkowe 2 pkt.

Podpunkt ten jest bardzo ważny dla graczy celujących w tytuł „Best Painted Army”

Max za modelarkę to 15pkt.

PUNKTY KARNE DLA GRACZY

- nie posiadanie własnej miarki, kostek, używanych w rozpisce wzorników - 3DP;
- przesłanie/posiadanie rozpiski w niewłaściwym formacie - 3DP;
- za każde pełne (zakończone) 3 minut spóźnienia w oddaniu wyników, gracze będą otrzymywać karę w wymiarze - 1 punktu do punktacji turniejowej. Przy przekroczeniu 15 minut wyniki nie będą już przyjmowane i obaj gracze otrzymają za daną bitwę 0 punktów. Turniej ma dość napięte ramy czasowe, dlatego ten punkt będzie przestrzegany z cała stanowczością.
- Sędzia ma prawo przyznać punkty karne dla gracza za nieuczciwą grę lub inne zachowanie, które może negatywnie wpływać na przebieg turnieju.

Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.

WAŻNE INFO DO WSZYSTKICH

Mamy prośbę:
Turniej jest imprezową pokazową, która ma skłonić więcej ludzi do zajęcia się naszym hobby. Jeśli któryś z widzów będzie miał kilka pytań na szybko, proszę odpowiedzcie na nie.
Widzowie nie powinni jednak przeszkadzać za bardzo. Nasz obsługa odpowiada na ich pytania szybko i sprawnie.

NA KONIEC

Ekipa klubu Marauder życzy udanej zabawy. Niech kości będą z wami a wasi wrogowie niech robią głupie błędy.

INNE ATRAKCJE

Nauka gry w WH40k, WFB i pokazy malowania itd. oraz jeszcze inne cudeńka które będziemy sukcesywnie wpisywać.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY

Lista wstępnie zgłoszonych:

1) Piotrek84
2) AlexTrusk
3) Zigi
4) Endi
5) Gormogon
6) Relax
7) Ziomek
Cool Dawid663
9) Wolfy
10) Malaus
11) Koniu
12) Chinol
13) Chosn
14) Vengeance Knight
15) Krysiak
16) Major
17) Ken
1Cool Enzeru
19) SlaaN
20) Marecki



Pewniacy – czyli ci co podesłali Rozpy

1) Inqi Aximand
2) Fraziel
3) Rupert
4) Cezary
5) Jaszczurax
6) Barnaky
7) Crazyman
Cool Manfred
9) Templar
10) Koral
11) Squido

[b]Chellenge

???


[size=150]Lista jednostek super heavy pojawiających się na MŁ[/size]

Revenant Titan
2x C'tan transcended
Khorne Lord of Skulls
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bastionburgstadt.fora.pl Strona Główna -> Turnieje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin