Forum www.bastionburgstadt.fora.pl Strona Główna www.bastionburgstadt.fora.pl
Pabianickie forum graczy wh40k
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Turniej PRE DMW

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bastionburgstadt.fora.pl Strona Główna -> Turnieje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stave



Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 14:01, 11 Gru 2012    Temat postu: Turniej PRE DMW

Klub Marauder Łódź oraz Spółdzielczy Dom Kultury w Pabianicach zaprasza serdecznie na turniej przygotowujący do Mastera DMW.

Turniej odbędzie się 16 grudnia 2012 roku.

Miejsce Turnieju:
Spółdzielczy Dom Kultury
Pabianice
ul Orla 45

Wpisowe 45 zł od drużyny

Max 16 drużyn (ewentualnie będziemy coś kombinować jak będzie więcej)

Gramy 3 bitwy na 1500
Czas jednej gry: 2:45

2. Ramówka
Zapisy: 9:00-9:20
Pierwsza bitwa: 9:30-12:15
Druga bitwa: 12:30-15:15
Trzecia bitwa: 15:30-18:15

3. Zasady ogólne
- Obowiązują zasady 6 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i URP.
- Gramy na stołach 72”x48”.
- Tereny na stołach ustawiają sędziowie
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.
- Za każde zaczęte 5 minut spoźnienia w oddawaniu wyników obie drużyny dostają -1 pkt. drużynowy. Po 15 minutach wynik nie będzie przyjmowany, a drużyny dostają automatyczne 0:0.

Klaryfikacje Terenowe:
Las: las łagiewnicki czyli 5+cover w i za lasem, niezależnie od stanu zalesienia.
Ściany: wszelkie wolno stojące ściany, ściany opierające się na innych ścianach (pod warunkiem, że niema okien) słupy itp. są impassable (same ściany, teren wokół to area terrain z coverem 5+).
Ruinki: area terrain 4+. Drugie i wyższe piętra są impassable
Bunkropodobne: całe bunkropodobne tałatajstwo jest impassable, po terenie wokół bunkra można poruszać się normalnie
Rzeka: difficult i dangerous terrain, wszystko co nie jest pojazdem lub monstrousem ma 5+ covera, gdy siedzi w rzece (i tylko wtedy- siedzenie za rzeką covera nie daje).
Górki: pierwszy poziom= normalny teren, drugi poziom= difficult, trzeci poziom=impassable
Wysokie skały: Impassable po obrysie
Płotki (takie <= 1” wysokości) : trudny teren, cover 5+

4. Drużyny
Do turnieju dopuszczone są drużyny 3-osobowe. Drużyna nie musi reprezentować żadnego miasta, klubu itp.

Drużyna może zawierać:
- Tylko jedną armię danego rodzaju. Różne odmiany marinów (BA,SW itp.) to różne armie.

- Każda drużyna może wydać do 10pkt na armie. Armie kosztują następujące ilości punktów:
4pkt: Chaos Daemons, Necrons, Tyranids, Grey Knights, Imperial Guard
3pkt: Blood Angels, Chaos Space Marines, Dark Eldar, Orks, Space Marines, Space Wolves
2pkt: Black Templars, Dark Angels, Eldar, Sisters of Battle, Tau


Jak powstawała tabelka:
Powstała ona na podstawie tego ile razy dana armia znalazła się w top3/5 na turnieju, biorąc pod uwagę ilu ludzi daną armią grało.

5. Budowanie armii
Armie budujemy wg następujących zasad:
- Każdy z graczy może na swoją armię wydać 1500 pkt.
- Każdy z graczy układa swą rozpiskę wg SFOC

Dopuszczone są:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne - czyli kodeksy i ew. artykuły w WD;
- Sojusznicy:
- Sojusznicy zajmują sloty w głównym FOC (ze swoimi normalnymi ograniczeniami), ale wymagane 1 HQ i 2 Troops muszą pochodzić z głównej armii.
- Pula armii jest wspólna tzn. nie można wystawić SW jako sojuszników i jako głównej armii.
- Armia względem 10pkt limitu na armie liczy się zawsze jak ta wyższa w tabelce. Np. BT z sojusznikami z GK są warci 4pkt.
- Armie z kategorii 4pkt nie mogą brać sojuszników, ale nadal mogą być brane jako sojusznicy.

Niedopuszczone są:
- Imperial armour
- Fortyfikacje


6. Zgłoszenia
Zgłoszenia (nazwa drużyny, kapitan, gracze oraz rozpiski*) proszę wysyłać na maila sklepowego lub na PW do 12 grudnia punktowane są 5 DP do klasyfikacji ogólnej teamu.

*Rozpiski poproszę w jednym załączniku .txt o nazwie drużyny. Rozpiski proszę wysyłać w formacie:

Nazwy oddziałów i ekwipunku należy podać w języku angielskim, bez kosztów cząstkowych.
Gracz: (Imię, ksywka, nazwisko, miasto, ew.Id ligowe)

HQ1 : (imię jednostki, wykupione opcje, odnośnik do trasportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]
HQ2 : : (...)

Elite1 : (...)
Elite2 : (...)
Elite3: (...)

Troop 1 : (...)
Troop 2 : (...)
Troop 3 : (...)
Troop 4 : (...)
Troop 5 : (...)
Troop 6 : (...)

FA1: (...)
FA2: (...)
FA3: (...)

HS1: (...)
HS2: (...)
HS3: (...)

Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts]
Transport2 : (analogicznie...)
TransportX : (...)
(proszę nie umieszczać domyślnych opcji!)

TOTAL [(punkty)pts]
Modele: liczba modeli

Zgłoszenia z inną formą wysłanej rozpiski będą złośliwie ignorowanie i nie punktowane

7. Wymogi
- Każdy zawodnik zobowiązany jest posiadać swoją armię, kostki, miarkę calową, wzorniki, czytelną rozpiskę i zasady swojej armii.

8. Punktacja
a) PUNKTACJA OGÓLNA
+ 3 D.pkt dla drużyny za przesłanie ważnego zgłoszenia do 9 grudnia do godz. 23:59

+1 D.pkt jeśli wszystkie armie w drużynie są pomalowane w odpowiednich schematach (aka śmiecio-armiom mówimy nie)- masz wątpliwości czy Twoja armia zostanie uznana za pomalowaną? Wyślij PM ze zdjęciami!

Duże punkty z punktacji ogólnej będą doliczane do wyniku drużyny po rozegraniu wszystkich bitew.

b) BITWY
a) Punktacja
Różnica w VP przekłada się na wynik
10:10 – 0vp róznicy
11:9 – 1 vp różnicy
12:8 – 2 vp różnicy
[…]
20:0 – 10+ vp różnicy

- Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17DP pkt. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.
- Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10, 0vp - 0vp.
- Tabled- w takim przypadku liczymy normalnie straty itp. Dodatkowo gracz który wyczyścił stół zajmuje tyle znaczników ile pozostało mu scoringów na stole (oczywiście maksymalnie tyle ile jest znaczników w misji).

c) MECZE (drużynowo)
Progi pkt Drużynowych
od 36 wygrana 3-0
35-25 remis 1-1
24-0 przegrana 0-3

W przypadku nieparzystej liczby drużyn, drużyna pauzująca dostaje 2 MP.

W przypadku równej liczby MP., o końcowym miejscu zadecyduje liczba DP zdobytych przez drużyny. W przypadku dalszego remisu, decydujący będzie wynik meczu między drużynami. Jeśli takiego meczu nie było lub zakończył się remisem, przyznane zostanie miejsce egzequo.

9. Bitwy
a) Drużyny w I bitwie będą dobrane losowo, do kolejnych systemem „szwajcarskim”.

b) PAROWANIA
1) obie strony zapisują na kartce pierwszego gracza którego wystawiają
2) jednocześnie pokazują sobie kogo wystawili
3) obie strony zapisują na kartce przeciwnika dla wystawki drugiej strony
4) jednocześnie pokazują sobie tą dostawkę
5) rzut na to kto pierwszy wybiera stół
6) niesparowani gracze graja ze sobą na ostatnim stole


Misje:
Bitwa Pierwsza:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Zasady specjalne: Mysterious Objectives
Cel misji: 2 znaczniki, po jednym w środku strefy wystawienia każdego gracza.
Każdy ze znaczników wart jest 4vp. Dodatkowo za każde dwa zabite oddziały przeciwnika gracz otrzymuje 1vp.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker
Rozstawienie Vanguard strike

Bitwa Druga:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Zasady specjalne: fast attack scoruje
Cel misji: : każdy z graczy wystawia 2 znaczniki w swojej strefie wystawienia (przed wystawieniem armii, min. 6" od krawędzi stołu i 12" od siebie) warte 2, 4vp (zapisuje w tajemnicy poszczególne wartości). Następnie przed rzutem na przejęcie inicjatywy trzeba podać przeciwnikowi wartość poszczególnych znaczników.
Dodatkowo każdy zabity fast attack jest wart 1vp.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker

Bitwa Trzecia:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Zasady specjalne: brak
Cel misji: 5 znaczników, jeden wystawiany na środku stołu, pozostałe naprzemiennie przez graczy przed wyborem stron (6" od krawędzi stołu i 12" od pozostałych znaczników).
Znacznik na środku wart 4vp, pozostałe 2vp każdy.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker
Rozstawianie Dawn of War

Wpisowe można wpłacać w dniu turnieju oraz dokonując przedpłaty na konto:

mBank
84 1140 2004 0000 3902 3467 9240

Kryspin Świtlicki
Łanowa 20/85
91-101 Łódź

Jak będą zmiany w regu DMW to też będziemy wprowadzać poprawki.

I dla przypomnienia:

Zgłoszenia (nazwa drużyny, kapitan, gracze oraz rozpiski*) proszę wysyłać na maila sklepowego lub na PW do 12 grudnia punktowane są 5 DP do klasyfikacji ogólnej teamu. Jest to w punkcie 6 Regulaminu z dokładnym infem.

Zgłoszeni:
0. Prezesi i s-ka (skład rezerwowy)
1. TEAM "SSR"
Slaan Stalker Reksio albo Siły Szybkiego Reagowania
2. "Lepsi od Żalszawki"
Kapitan: Typhus
Gracze: Aleksander Sternik, Arkadiusz Sternik, Piotr Zawiła-Niedźwiecki
3. "Mordercze Stokrotki"
Kapitan: Forest
Gracze: Forest, Cezary, Alchemik
4. Mateusz, Fenio, Lajon
5. Banda Karkowy
Gracze: Skark, Karkówa, Shino
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stave



Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 14:07, 11 Gru 2012    Temat postu:

Jako, że Relax was juz informował o tym eventcie - wrzucam jeszcze Reg
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Relax



Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Pabianice

PostWysłany: Wto 15:54, 18 Gru 2012    Temat postu:

No to Ziemia Pabianicka zobaczyła pierwszy w swej historii turniej czerdziestki!
Turniej wyszedł super. Dziekujemy Pani Kamili oraz Brygadzie z klubu Marauder za świetną organizację i wielki zapał. Moim zadniem przygotowanie miejsca i organizacja turnieju stała na najwyższym poziomie (co potwierdzają opinie ludków z ligi ogólnopolskiej z Wawy).
Jedyne co zawiodło to niestety nasza bastionowa frekwencja.
Fotki można obejrzec tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]
Mogę już dzisiaj zdradzić, że planowane są następne dwie imprezy w SDKu w nadchodzącym roku. Tym razem już nic mnie nie powstrzyma od pełnego udziału!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mendel
Administrator


Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Eskrador

PostWysłany: Śro 0:06, 19 Gru 2012    Temat postu:

Wygląda świetnie. Również będę na następnym choćby mieli mnie przynieść Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stave



Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 0:13, 19 Gru 2012    Temat postu:

Oto wyniki:

1. Banda Karkówy 162/9
2. T3FTW 138/6
3. Lepsi od Żalszawki 116/6
4. SSR 85/6
5. Hardcorowo Różowo (Grzenio i s-ka) 81/4
6. Mordercze Stokrotki 48/2
7. Łatwe Punkty 51/0
8. Team Iron 39/0


Dzięki za przybycie. Do 12 teamów zabrakło nam w sumie 2 graczy bo po terenie szlajało się kilku "bezrobotnych" którzy mogli spokojnie zagrać.

Zapraszamy wkrótce. Cosik faktycznie szykujemy na przyszły rok. Miejscówka super Very Happy


Ostatnio zmieniony przez stave dnia Śro 0:15, 19 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bastionburgstadt.fora.pl Strona Główna -> Turnieje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin